סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, 15 בפברואר 2011

שבתי לכתוב !

אז היום החלטתי לחזור לכתוב אחרי תקופה ארוכה במהלכה לא כתבתי. מתירוצים שונים. אני חייב לציין שזה דיי חסר לי.
ריציתי לספר על היום שלי - היום היה לי יום שהתחיל טוב ונגמר לא משו.
אז אתחיל מהסוף להתחלה :
הלא משו - קיבלתי 74 במבחן בסטטיסטיקה שיצאתי ממנו בהרגשה מעולה. מי מביניכם שהיה או עדיין סטודנט מכיר את ההרגשה הזו ויודע לעשות מועד ב' זו לא חוויה מרנינה. זה הולך להיות מועד ב ראשון שלי ואני קצת חושש.
מצד אחד אני לא יכול להאשים אף אחד מלבד את עצמי. הייתי שאנן במהלך הסמסטר ולא עשיתי דיי בשביל להצטיין בקורס. למרות שממוצע העבודות שלי הוא 92. יצאתי הרבה, גלשתי המון, עבדתי והקדשתי זמן לחברה.
יכולתי להתעמק בפרטים יות רולהכין שיעורי בית ( לפחות פעם אחת )

מעבר לזה הועבר לי סכום כסף לא קטן מקמפיין בחו"ל, שזה פרט מעודד ! אחרי תקופה דיי ארוכה שאני עובד על זה קיבלתי תשלום.

מה עוד היה לי היום ?

קיבלתי שיחת טלפון מנציג מכירות של וואלה שופס שניסה לעשות משא ומתן על ההארד דיסק של WD .
שיטת המכירה הזו מעניינת אותי מכיוון שהיא מעוותת את הפרטים כהוגן ולוקח כמה דקות להבין אותה, מניפולציה מהסוג שאני אוהב.

גם בנוגע למחיר המוצר האמיתי וגם בנוגע לעלות המשלוח שמגולמת במחיר כחלק מהרווח וגם לגבי גילום הריבית בתשלומים.

מעניין אמשיך לחקור את זה לעומק בהזדמנות הבאה.

קיבלתי משכורת מגוחחת מבית הקפה שעבדתי בו - בלי הוצאות נסיעה ועם חישוב אחר להתלמדות - ממש התעללות המשרות האלו - אני אעשה הכל בשביל לא לחזור לשם.

פגישה עם פרלמנט הצעירים של חדרה - מפגש מצומצם מאוד, אני גדי ופבל - השאר לא ראו לנכון להגיע, כל אחד מהסיבות שלו.

אם שואלים אותי אין עתיד לעיר הזאת לא רק בגלל העירייה אלה גם בגלל הצעירים שחיים בה. אף אחד לא באמת מאמין בעיר הזו. ולאף אחד את את האמביציה לקדם אותה. חוץ מלגדי אולי...

זה מה שנותן לי דרייב לעשות וליצור, למרות שקצת התאכזבתי מהיחס של חברי הקבוצה, מקווה ששבוע הבא יהיה יותר נפח - אחרי הכל אי אפשר להאשים את הקבוצה. לא הנעתי אותם.

מהבוקר קראתי את החומר למבחן במקרו, אני סקפטי לגביו, אפשר לומר שתכננתי על מועד ב' מראש, אולי כי הייתי סקרן לדעת איך זה מרגיש לעשות מועד ב'

ועכשיו למה היום שלי התחיל נפלא -

הסיבה היא שקמתי ב12:30, איך יותר טוב מיקיצה טבעית. אך אני מרגיש שזה חייב להשתנות, אני לא מקפיד על הרגלים נכונים. ולמרות שנורא נחמד לקום מאוחר, למרות שגם הלכתי לישון מאוחר

ממחר שעון מעורר וריצת בוקר. דיי לבטלנות

גיא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה