סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 23 בפברואר 2011

היום שהיה

אז היום היה יום דיי משמעותי ! ירדו כמה אסימונים, עברו כמה מחשבות, והכי חשוב קניתי מסך לחדר.

התעוררתי בתל אביב לאחר לילה ללא שינה בוא דור, אבא של שני (חברה שלי) הראה לי את נפלאותיו של האינטרנט. בנינו אתר בוורדפרס ומילאנו אותו בתוכן רלוונטי באמצעות תוכנה חדשנית שהוא קנה לאחרונה.

את היום התחלתי בנסיעה מתל אביב לראשון, לבקר את ליאור, חבר שעבד איתי באירונאוטיקס. ליאור פתח חנות טיסנים מטורפת. הוא מתמחה בהטסת מסוקים. יש שמועות שהוא מקום ראשון בארץ.
תיקנו את המכונית ששחף השאיר לי כשטס לאוסטרליה. וקנית לעבד דלק.

לצהריים אכלנו חומוס בהדונס, היה נחמד אבל לא מדהים.

לאחר מכן, קפצתי למחסני חשמל בשביל לקנות טלוויזיה. תהיתי הרבה, זה מאוד קשה לבחור כשמולך 40 אופציות טובות. או לפחות לא רעות. יצאתי מהחנות לאחר שהמחיר הראשון שהוצע לי היה 3650. כשבאתי לצאת מהחנות קפץ עליי מוכרן צעיר והציע לי את אותה טלוויזיה ב3400 כולל המתקן לקיר.

לאחר שהסתובבתי עוד מצאתי שאין למחיר הזה תחרות. ולבסוף רכשתי את הטלוויזיה la40c530 של סמסונג עם אחריות של היבואן המקורי סמליין לשלוש שנים במחיר של 400 ש"ח מעל מחיר אינטרנט כולל המתקן.

מזל טוב לי (-:

מה עוד קרה היום :


  1. פרלמנט צעירים קיבלו אישור עקרוני לתקציב לאירוע פורים
  2. יצרו איתי קשר מבאליגם - אתר הקופונים
  3. קבעתי עם לירן ליום שני - פגישה ראשונה על האתר
  4. ליאור הציע לבוא לעבוד איתו בחברה של המסוק
  5. טל"ש ביקש שניפגש שבוע הבא
  6. התקשרו מהבנק ובישרו לי שהחזירו לי 50% מהעמלות של ההעברה מפרו
  7. הבאנר יצא לאוויר
זהו להפעם ! עד לפעם הבאה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה