סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 13 בפברואר 2010

פוסט ראשון 13.02.10

אהלן,
אני מתרגש, כשאני כותב שורות אלו. זו הפעם הראשונה שאני כותב בלוג.
הצורך בהעלאת הדברים על הכתב בוער בי כבר תקופה. התחלתי בכתיבת ספר המרכז את תובנות שהגעתי אליהן, אך עם הזמן שמתי לב שחוץ מזה שמופיעה לי שורה בלו"ז שאומרת -" כתיבת הספר" אני לא באמת עושה את זה.
חיפשתי מניע להתמיד, ומצאתי ! אני מתחייב לפרסם פוסט אחד כל שבוע.
בבלוג החדש שלי אנסה לשתף את קוראי בחיי הפרטיים. במחשבות שעוברות לי בראש, בתובנות שהגעתי אליהן והדרך שהביאה אותי אליהן.
איני בטוח שכל המידע שיופיע כאן עם הזמן נכון לכל אדם. אך, בשבילי, התוכן שיופיע הוא האמת הפנימית שלי, תדמיתי, והדרך בה אני בוחר לנהל את חיי.
מקווה שאצליח לעניין את רב קוראי הבלוג עם המילים שאני אכתוב פה, תודה גם לאלו שלא התחברו לטקסט ובכל זאת נתנו צ'אנס וביקרו פה פעם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה